Tre röster från Kundservicedagarna

Publicerat av: Kalle Lindholm ·

Kundservicedagarna har nyligen avslutats på Scandic Continental i Stockholm. Årets tema var ”Hållbart – håll bara kunden nöjd” och det slogs deltagarrekord med hela 78 personer. Vi frågade tre av konferensens deltagare vad de tagit med sig från Kundservicedagarna?

Anne%20Maj%20Svarvar
Många bra tips och idéer. Mycket har sagts om den viktiga hållbarheten också, att tänka på och förverkliga. Jag har också fått ge positiv feedback till många kollegor. Det har totalt sett varit mycket givande.
Anne-Maj Svarvar, Fyrfasen Energi AB, Oy Herrfors AB (Jakobstad Finland)

Magdal%C3%A9n%20Lindstr%C3%B6m
Gårdagens föredrag om hållbarhet ur ett kundperspektiv av Jessica Cederberg Wodmar. Hennes sätt att prata om det tråkiga, det gjorde att jag åt upp mitt ägg i morse fast jag var mätt, vågade inte annat. Dataförordningen ligger mig också varmt om hjärtat.
Magdalén Lindström, Skellefteå Kraft Elnät AB

Joakim%20Nielsen
Vetskapen om att det är väldigt mycket jobb kvar i den elhandlarcentriska modell som håller på att utvecklas. Jessica Cederberg Wodmars föreläsning om hållbarhet och kommunikation, som även tog upp hållbarhet hemma och i ens eget liv. Ett råd var till exempel att helt enkelt våga ta ledigt – släpp allt!
Joakim Nielsen, SEVAB Strängnäs Energi AB