Rubrik och ingress till innehållet på sidan

Kommunikationsdagarna

Konferens

Huvudinnehåll

Digitalisering, globalisering, effektivisering och mångfald är vardagsord inom kommunikation.

Idag krävs det nya verktyg och tekniker för att planera och tänka strategiskt i en värld där tiden är knapp, målet är rörligt och förutsättningarna ständigt förändras. Årets program bjuder på mycket matnyttigt.

"Strategisk improvisation för effektiv kommunikation" och "Content Marketing" ger dig ett nytänkt kring hur du kan ta dig an dagens kommunikationsutmaningar.

Nu kan du lättare än någonsin filma professionellt med din mobil. Du får lära dig de bästa sätten att kommunicera med film när du vill marknadsföra och lyfta upp din verksamhet.

Kraften i arbetsgivarprofilering är ofattbart viktig! Hur gör man för att bli en attraktiv arbetsgivare, med ett varumärke som människor vill leva och utveckla? Du får tips på hur du gör det på en spelplan som kräver helt nya beteenden och kommunikationsstrategier av dagens arbetsgivare.

Se intervjuer med två av föredragshållarna på Youtube:
Tobias Elvhage, Fenix film - "Kommunicera med film"
Katarina Gentzel, Gullers Grupp - "Strategisk improvisation för effektiv kommunikation"
#komdag18

Kontakt

Martina Hultqvist

Projektkoordinator (Vik för Sita Sörman)
Enhet: Kompetenscentrum
Telefon: 08-677 26 16
E-post: martina.hultqvist@energiforetagen.se

Anna Strandberg

Anna Strandberg

Projektledare
Enhet: Kompetenscentrum
Telefon: 08-677 26 62
E-post: anna.strandberg@energiforetagen.se