Kundservicedagarna

Kundservicedagarna är en årlig konferens för medarbetare på energiföretag som arbetar med kundkontakt.

Foto: Yuri Arcurs / Mostphotos

Höjdpunkter ur programmet 2023

  • Skriv tydliga texter som ger resultat
    Hanna Kolam, digital kommunikatör och copywriter, Stockholms skrivbyrå
  • Alla pratar om AI
    Hur kan du dra nytta den digitala transformationen i jobbet?
  • Hur formar vi den bästa kundsservicen?
    Inspireras av företag inom och utanför branschen.
  • Energiföretagens sakkunniga om nyheter på energimarknaden
    Daniel Lundqvist, ansvarig marknadsfrågor fjärrvärme och fjärrkyla,
    Louise Marcelius, jurist slutkundsmarknad el

Dessutom ger konferensen möjlighet till erfarenhetsutbyte, inspiration och glada skratt.

Moderator
Annika Johannesson, Cajem kommunikation AB

I år träffas vi på The Winery Hotel i Solna/Stockholm dagarna 22-23 november. Programmet är under planering och vi lägger upp färdiga punkter här på webbsidan kontinuerligt.  

Hålltider
Dag 1:
Registrering: 9.00-10.00
Start: 10.00-17.00
Middag 19.00
Dag 2:
Start: 9.00
Slut: 13.30

Hoppas vi ses!

#kundservice23

Kontakt

Sita Sörman

Sita Sörman

Projektkoordinator
Enhet: Kompetenscentrum
Telefon: 08-677 26 82
E-post: sita.sorman@energiforetagen.se

Anna Linderoth

Anna Linderoth

Projektledare
Enhet: Kompetenscentrum
Telefon: 08-677 25 12
E-post: anna.linderoth@energiforetagen.se